Singapore - Reisverslag uit Wolli Creek, Australië van annegrasman - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Wolli Creek, Australië van annegrasman - WaarBenJij.nu

Singapore

15 Januari 2014 | Australië, Wolli Creek

Hoi allemaal,

Het is inmiddels enkele dagen geleden dat ik Haren heb verruild voor Singapore. Singapore is super westers, maar toch onmiskenbaar Aziatisch.
De afgelopen dagen waren voornamelijk om bij te komen van mn tegenvallende jetlag en rustig te beginnen. Ik ben de toeristische highlights langsgegaan met als hoogtepunt Chinatown.
Nieuw is natuurlijk ook dat ik 2 a 3 keer per dag buiten de deur eet, wat natuurlijk resulteert in een vergelijkend waren onderzoek: de goedkoopste keer eten (3,00) was het lekkerst. Haianese chicken rice in Maxwell food court. Inderdaad 'Top Choice' in de Lonely Planet.

Nu zit ik in Sydney (Oceanie, check!) te wachten op mijn vlucht naar Auckland. Vanaf daar zal ik jullie verder op de hoogte houden!

Liefs vanaf de andere kant van de wereld!
Anne

• 14 Januari 2014 - 23:31

Marion:

Anne, Topchoice! Have fun!

• 15 Januari 2014 - 17:22

Hermen:

Heul heul ver weg

• 15 Januari 2014 - 17:25

Gerrit Spijkerman:

behave and be careful

• 16 Januari 2014 - 10:52

Saskia:

Geniet er maar van,kanjer!
    Saskia.

• 17 Januari 2014 - 10:53

Warner:

heb met belangstelling jouw reisverslag gelezen. ben onder de indruk! liefs van opa

• 17 Januari 2014 - 13:24

Mieke: